Preguntes Freqüents del 22

EL TEU PRIMER DIA AL CLUB

  • · Si has fet l’alta on-line et donarem la polsera el primer dia que vinguis.
  • · Recorda portar el DNI i un rebut bancari que acrediti la teva titularitat per tal de formalitzar la domiciliació del pagament.
  • · Si has fet l’alta al club no cal que portis cap document més el primer dia que hi vagis a entrenar.
  • · Sempre que vinguis has de portar la polsera per accedir als armaris dels vestidors.
  • · Si vas a la piscina i zona spa hauràs de portar tovallolaxancletes i casquet bany.
  • · Si vas a la sala de fitness o a fer activitats esportives, tovallola mitjana per posar a sobre de les màquines o estoretes, calçat esportiuroba esportiva i aigua.
  • · Pots adquirir diversos articles d’ús al nostre club directament a la recepció. Consulta quins són els que tenim disponibles!

ABONAMENTS I SERVEIS INCLOSOS A LA QUOTA

Consulta’n totes les modalitats i ofertes vigents clicant aquí.
A més a més, els abonats del 22 Fitness Club pagaran una assegurança anual, que es cobrarà en el primer rebut domiciliat. El preu de l’assegurança l’any 2022 és de 4,95€

Pots fer l’alta on-line, sense cues ni esperes, o presencialment al club.

El NIF/NIE i un rebut bancari que acrediti la teva titularitat. Si has fet l’alta on-line, porta’ls el primer dia.

El nostre club està obert a tothom qui vulgui seguir un estil de vida actiu i saludable i que tingui 16 anys o més.

Oferim una àmplia gama de serveis addicionals que pots contractar de manera individual. Pots comptar amb un Entrenador Personal, contractar el servei d’aigua i begudes, un armari al vestidor d’ús personal, cursos especialitzats, serveis de bellesa i estètica. Demana més informació a recepció.

Envia’ns un correu a hola@22fitnessclub.cat amb els canvis. Si el canvi és de compte bancari has de fer-ho presencialment a la recepció, amb un rebut que acrediti teva la titularitat, i notificar-ho abans del dia 25 del mes anterior.

Si el canvi és de modalitat d’abonament o baixa, s’ha de notificar abans del dia 25 del mes anterior.

ÚS DEL CLUB, ACTIVITATS I SERVEIS

La pulsera és necessària per obrir l’armari dels vestidors i per tenir accés a les activitats dirigides. Sense la pulsera no podràs fer ús dels armaris ni participar a cap activitat programada a la graella.

La participació a les activitats de la graella no funciona amb reserva de plaça. Abans de l’inici de l’activitat pots dirigir-te a la sala i ocupar la teva plaça fins a completar l’aforament.

Els nostres tècnics acostumen a preguntar al començament de cada classe si hi ha algú nou per proporcionar atenció especial. No dubtis a comentar-ho al tècnic i compartir qualsevol informació rellevant sobre el teu estat de salut o de com sentir-se més còmode a la classe.

Sí, totes les noves incorporacions tenen dret a una sessió d’assessorament tècnic personalitzat per part d’un expert en fitness. Inclou una entrevista amb el tècnic expert, una valoració funcional i l’entrega del Pla d’entrenament bàsic personalitzat, del qual se’t farà un assessorament personalitzat per ajudar-te a assolir els teus objectius.

No cal, pots demanar-la directament al tècnic de sala.

Entre el nostre equip de professionals de l’esport hi ha entrenadors personals que et poden ajudar a assolir els teus objectius personals. En aquesta pàgina tens tota la informació.

Consulta’n tota l’oferta aquí. En pots fer la reserva presencialment al club enviant un correu electrònic a hola@22fitnessclub.cat. Et recordem que els serveis s’han de pagar en el moment de la reserva.

Pots anul·lar-la fins a 24 hores abans del servei. A partir d’aquest moment no et podrem fer cap canvi ni retornar els diners, ja que no tenim temps material per reassignar l’hora a un altre client.

DADES PRÀCTIQUES

En aquesta pàgina podràs consultar els horaris habituals, els horaris especials i les dates de tancament.

Sempre tindràs a la teva disposició un armari d’ús puntual a la zona de vestidors, que hauràs de deixar buit un cop marxis del club.
Si ho prefereixes, també tens la possibilitat de llogar, de manera permanent, un armari d’ús personal per poder deixar de manera permanent el que només fas servir quan ets al club. Informa’t a recepció.

Amb la voluntat de fer una oficina més sostenible, treballem per tal que tota la comunicació amb els abonats es faci mitjançant el correu electrònic. Per això és important que tinguem la teva adreça de correu electrònic actualitzada.

Sí, tots els espais són accessibles per a persones amb mobilitat reduïda.

Leave a comment